zabiegieg polecany dla kobiet po ciąży

Rollmasaż – modelowanie sylwetki

Rollmasaż to prosty, ale niezwykle skuteczny sposób na piękną i szczupłą sylwetkę. Jego działanie opiera się na tradycyjnej chińskiej metodzie masażu rolkowego. Polega na masowaniu całego ciała za pomocą drewnianych, wyprofilowanych rolek, umieszczonych w ruchomym bębnie.

Urządzenie jest estetyczne i łatwe w użytkowaniu. Zmieniając pozycję, masujemy poszczególne partie ciała, zaczynając od stóp poprzez łydki, uda, pośladki, boczki, brzuch, plecy i ręce.

Jedną z największych zalet rollmasażu jest duża redukcja cellulitu widoczna już po 4-5 zabiegach. Bardzo polecany dla pań po ciąży, które pracują nad powrotem do dawnej figury oraz każdej osoby pragnącej otrzymać efekt wspaniałej sylwetki . Skóra odzyskuje sprężystość.

Podczerwień sprawia, że masaż staje się jeszcze większą przyjemnością.

Głównym celem rollmasażu jest redukcja cellulitu i uzyskanie szczupłej sylwetki.

Istnieje jednak wiele innych obszarów, w których rollmasaż może przynieść doskonałe efekty:

  • delikatny masaż działa relaksująco i uspokajająco,
  • mocny masaż działa pobudzająco,
  • aktywacja układu limfatycznego,
  • rozbijanie tkanki tłuszczowej,
  • rehabilitacja pourazowa,
  • przygotowanie do treningu sportowego,
  • ujędrnianie i uelastycznianie skóry.

Przebieg masażu

1. Stopy

To jedyny masaż ograniczony czasem. Masaż powinien trwać ok. 4 minut. Masaż powoduje ulgę w bólu, niezwykle relaksuje. Masażem stóp zawsze rozpoczynamy cykl. Minimalny czas każdego masażu to 4 minuty. Po tym czasie dochodzi do kształtowania masowanej części ciała! Długość masażu jest dostosowywana indywidualnie do potrzeb każdej osoby.

2. Łydki

Masaż stosowany na łydkach eliminuje zmęczenie mięśni, kształtuje łydki.

3. Uda ? zewnętrzna strona

Eliminacja tkanki tłuszczowej.

4. Uda – wewnętrzna strona

Ważny masaż dla usztywnienia mięśni wewnętrznej strony uda. Masaż niezbędny i pożądany przy każdym cyklu.

5. Uda z tyłu

Eliminacja tkanki tłuszczowej, wzmocnienie mięśni pośladkowych, mięśni ud, oraz kształtowanie pośladków. Długość masażu jest dostosowywana indywidualnie do potrzeb (grubość tkanki tłuszczowej
i stopnia cellulitisu).

6. Pośladki

Eliminacja tkanki tłuszczowej, wzmocnienie mięśni pośladkowych, kształtowanie i podniesienie pośladków.

7. Biodra i talia, brzuch

Kształtowanie sylwetki, eliminacja tkanki tłuszczowej.

8. Plecy

Masaż eliminuje ból i przemęczenie mięśni. Masujemy plecy siedząc na podłodze lub klęcząc.

9. Ręce i dłonie

Masaż rozpoczynamy od masowania dłoni, następnie części przedramienia i wzwyż.

Łączny czas masażu od 30 do 60 minut

autor: „Oaza Piękna” Jacek Jendroszczyk

Podziel się tym wpisem: